Gå til innhold

Hobby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en ide til en hobby?

På de få timene jeg har alene,og har lyst gjøre noe annet enn det jeg egentlig skulle ha gjort;)!! så kunne det vært fint ha noe holde på med som man virkelig gledet seg til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til å begynne med scrapping. :) Lage et fint album til barnet mitt. Og kanskje lage kort. Har sett litt på scrappingsider på nett der jeg har fått tips til hva jeg trenger for å begynne.

Kanskje det kan være noe for deg?

Skrevet

Savner selv en "fast" hobby - her går fritidsprosjektene veldig i hytt og pine. Akkurat nå gleder jeg meg til å lese boka jeg holder på med (er i leseperiode igjen og leser en liten haug før jeg får helt nok), og et par håndarbeidsprosjekter (har sydd setetrekk til vogna og trekk til stelleveska, personliggjort myggnettingen ved å sy på fine knapper, tenkte å sy meg en pung til å ha mobil og penger i (som ikke forsvinner i stelleveska) + strikker pledd til plutt). Og så venter jeg til høsten setter inn og lager ferdig albumet til storesøster + plutts. Og så planlegger jeg hage - neste år skal den oppgraderes fra jungel til noe man kan trives i og gå på uten å vrenge anklene. Som sagt er jeg et periodemenneske, så da går det unna med det jeg har satt meg fore og så er det kanskje lenge til neste gang...

Skrevet

Datascrapping er jo raskt, enkelt og tar veeldig liten plass (og det blir minimalt rot.. hehe)

MTG er jo også en fin hobby, men det blir fort ganske dyrt..

Skrevet

Hobby og hobby fru blom, men jeg driver nå med håndarbeide og leser bøker på den lille tiden jeg har til rådighet :-)

Skrevet

Trening er en fantastisk hobby. Jeg føler meg som et nytt menneske etter en skikkelig treningsøkt....sunt for både meg og familien ;-)

Skrevet

Ja, hva er MTG????

Jeg er periodestrikker og har akkurat kjøpt meg symaskin som jeg driver og prøver meg fram på. Ellers så er det jo mye bra tidsfordriv på nettet da:D

Skrevet

Strikker og hekler litt.

Lager kort.

Men det går litt i perioder. Problemet nå er at jeg ikke har plass til å ha korttingene mine framme, så da er det litt tiltak å må ta de fram og tilbake til stuebordet.

Gleder meg til jeg får "eget" rom, som jeg skal bruke som hobbyrom og kontor.

Skrevet

Signerer Norwegian på denne. Hiver meg rundt og løper, spiller volley eller noe lignende på fritiden, og det føles deilig:0!

Skrevet

Brodering er min hobby og jeg elsker det.

PS: Det finne masse annet å lage enn stygge juleløpere og barnebroderier altså... ;) DS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...