Gå til innhold

se hit snille dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei venninne som igjen har ei venninne som er gravid... Hun røyker hasj.. hun røyker ikke bare litt heller... det er piper på morran og piper om kvelden.. midt på dagen osv osv hun skal føde om 3 ukers tid hvis det går etter planen... jeg blir så sint når jeg hører om sånt.... :( kan jeg være anonym hvis jeg sier fra til barnev. og siden jeg ikke kjenner henne, hvordan skal jeg da gå frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ? er jo bare å ta en telefon til dem det og si at du vil være anonym.

Skrevet

Om barnevernet vet hvem du er , så vil de likevel aldri oppgi kilden for bekymringsmelding.. Ellers ville jo ikke folk ha sagt ifra.

Du burde ringe fort som svint.. stakkars barn :/

Skrevet

Ring barnevernet - eller mail.

Men om du mailer - pass på at du ikke beskriver hvordan du har kjennskap til det på en måte som hun kan kjenne igjen.

(eks: hun er min venninnde siden da og da, gjennom det og det og sist vi var der og der sammen osv)

Hele meldingen blir gjennomgått med "anklagede"

Skrevet

greia er at jeg bare vet fornavn på henne og hennes samboer, og ca hvor de bor... derfor jeg lurer litt på hvordan jeg skal gå frem=\

HI

Skrevet

Det er jo bare å skrive det du vet, de finner nok ut av det hvis du oppgir fornavn og adresse...

Skrevet

Google er et fint redskap.

Skrevet

ok takk... håper virkelig bv gjør noe=( de har vist hasjplanter i hjemmet og der de bodde før var det så innrøyka at veggene var gue=\ uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...