Pinguspire Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Er det noen som har hat bivirkninger etter angrepillen? Hvilke og hvor lenge etter pillen kom bivirkningene og hvor lenge varte det?? Min situasjon: Hadde ubeskytta sex med mannen min midt i eggløsningeperioden, så jeg bestemte meg for å ta en Norlevo angrepille. tok denne etter ca 19 timer. Var litt dårlig i magen dagen etterpå. Så en uke senere kom det blod, mindre enn vanlig, varte i 2 dager etterfulgt av rosa slim i 2-3 dager. En uke etter det igjen begynnte jeg å bli kvalm om morgenen og om kvelden, og det gjorde vondt i ryggen. Dette sliter jeg med enda... Nå har jeg testa negativ på 3 tester, 2,5 uke etter pilla, skulle normalt hatt mensen nå. Jeg verker (en slags svie innvendig) i korsryggen, utover hoftene, nedover lårene og i nederste del av magen. Det er ubehageligt å bøye seg ned, når magen kommer i klem... Er også oppblåst som en hval, med luft både opp og ned... Begynner å slå fra meg tanken på graviditet siden negative tester, men kan det vere noe annet? eller er det bare bivirkninger enda, etter snart 3 uker?
Smarties 06.08.09 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Kan jo hende det ligger igjen noe inni dær..
Pinguspire Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Ligger igjen noe inni der? Og hva skal det være da??
Gunner Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Blødingstforstyrrelser kort tid etterpå er jo vanlig, har fått det selv, men det andre har jeg ikke hørt om og heller aldri opplevd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå