♥ Snøblomst ♥ Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Treåringen vår har i løpet av de siste ukene besøkt potten flittig. Var totalt uinteressert fram til vi laget et belønningssystem med klistremerker og kjøpte truser. Da ble det populært å tisse på potten. Han går fremdeles med bleie store deler av dagen, men naken når det er varmt og etter bad. Har da tisset på gulv og sofa ved 2 anledninger. Han tisser bare litt i potten hver gang, virker som om han rasjonerer for å få klistremerker, he he. Hva gjør vi videre? Kutte bleien og tørke gulv? Må innrømme at jeg kvier meg litt og synes at det er behagelig å ta det "langsomt". Trenger tips jeg nå.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Forsett.. Denne tiden er klart best å slutte med bleien. Til høsten blir det kalt- så vanskeligere da... Ja det blir noen uhell- kjøp en Kylie Kladd på apoteket, den kan du ha under barnet for å beskytte soffan,madrass, vogn ect ,så en rimelig innvistering kontra ny madrass og sofa. (koster ca 250 på alliance apotek,kan vaskes på 85 C- ca 300 ganger). La så gutten din gå uten bleie hele tiden hjemme og skyv under kladden,når han sitter rolig eller sover. Bedre å gjøre dette nå enn å utsette,det blir somsagt ikke enklere til høsten og KYLIE kladden er nesten et må ha produkt for denne tiden. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå