nifficat Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Hei. Er det noen som har erfaring med bruk av Dispril som blodfortynnende under ivf-forsøk?? I stedet for Abyl-e, mener jeg...... En halv dispril, kanskje? Klem
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Jeg fikk klexane av legen min. Litt skeptisk til selvmedisinering, man må i allefall fortelle legen hva man driver med...men skulle gjerne proppet i meg alt jeg kunne om jeg trodde det virket... Hvor er du til behandling? Spør legen? Ser deg rundtomkring :-)
Gjest lille fiol Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Hei. jeg bruker albyl, pga flere aborter og er n`8+0 uker pà vei. men jeg ville ikke brukt noe uten à ha snakka med legen min fòrst. lykke til:)
b77h Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Hei frem til uke 12 har jeg denne gangen brukt både klexane og albyl-e. Albyl-e er blodfortynnende på en litt annen måte enn klexane + det også er lett betennelsesdempende. Albyl-e var mitt forslag, som legen godkjente og mente det var helt ok å prøve denne gangen (har en sa bak meg). Men jeg ville ikke startet med det uten å ha diskutert det med leger. Men i følge Hausken og andre leger jeg har lest om, så er lavdose albyl-e ganske uskyldig. Dispril er vel en utgave av det samme? eller tar jeg feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå