Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Under den ekstreme varmen, lå jenta vår i kortarmet body uten noe over seg. Nå ligger hun i helarmet pysj uten noe på føttene, men hun vil ikke ha på seg noe over. Forsøker å legge teppe over henne, men hun sparker det av. Hun er 7 mnd. Det går vel greit det nå på sommeren, selv om det ikke er så varmt lengre? Vi har vinduet litt på gløtt på soverommet da, slik at vi skal ha frisk luft når vi sover.
Fire småtroll Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Kortermet pysj og sokker. Har kjøpt sånne 2-pk med pysjer som har kort arm og korte bein på H&M, veldig kjekke.. Ifølge helsesøster sover babyene best med sokker på bena, har noe med utskillelse av "søvnhormon" å gjøre, det skjer visst best når en er varm på føttene. Det er derfor trøtte yrkessjåfører kjører barbeint Så vår helsesøster påstår de er bedre med bare armer og ben, enn bare tær, og det fungerer fint på vesla vår. Hun sover godt uten å bli hverken kald eller varm. Har bare et helseteppe i senga da, hun vil ikke ha dyne, og er 5 mnd gammel.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Men hun er kanskje ikke baby mer.. 2 år og 2mnd..hehe
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Body eller av og til bare bleie - og alltid sokker..Hun er 1 mnd..Huset vårt blir så fort varmt (vi bor på østlandet), har 24 grader på soverommet om natta for tida. Nå ligger hun i vogna med bleier, sokker, helseteppe og dyne. Veksler på om jeg bruker dyne eller helseteppe.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Takk for svar Jenta har hostet og nyst litt i det siste, men god allmentilstand. Jeg tror det er pga at hun hadde vifte på på rommet under tropenettene. Det er virkelig det beste jeg har hørt: "Det er derfor yrkessjåfører kjører barbeint" liksom, som om det var en velkjent sannhet. hahaha Utrolig bra, selv om det ga meg bilder jeg helst ikke vil ha. Alt man lærer her inne på DiB HI
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 jenta mi er 4 mnd snart og hun sover i nattdrakt og sokker. Vi bor i kjellerleilighet og har på vifte om natta så vi har det ganske kaldt. Og så har hun dyne med et fleecepledd over der igjen. Er vel rundt 17-18 grader på rommet når vi skal legge oss.
Ranveig R Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Ho er vel ikkje akkurat baby lenger (snart 21 mnd) men kan svare likevel ) Temperaturen (ute og inne i huset) varierar så veldig så her varierar påkledninga veldig og. I natt hadde ho lang bomullsnattis utan fot. Natt til i går hadde ho lang ullnattis, natta før var det berre bleie ) Har vinduet opent og ho har enten tynt teppe, dyne eller ingenting over seg. Ligg på saueskinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå