Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Minstegutten på bare 6 uker har fått lyskebrokk. Vi har vært hos legen og har fått henvisning til sykehus. Han må opereres. Jeg spurte legen hvor lang tid det vil ta før han får operasjon, men legen kunne ikke si annet enn at det ikke vil ta lang tid før vi får beskjed. Noen som har opplevd lyskebrokk hos noen av sine barn? Hvor lang tid tok det før barnet fikk operasjon? Er så bekymret for sønnen min:(
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Sønnen min hadde det. Han ble operert i vinter, da han var 1 1/2. Så han var jo en del eldre en din. Mener å huske vi fikk innkalling til operasjon ca 1mnd etter legen sendte en henvisning. Operasjonen gikk kjempe fint. Arret er et ca 2cm langt. Han var i fin form etter operasjonen. Han ville på lekerommet med en gang han våknet fra narkose. Noe som selvfølgelig ikke lot seg gjøre. Vi holdt han hjemme ifra barnehagen dagen etter, men hadde nok ikke trengt det. Var full fart alikevel. Vi fikk dra hjem noen timer etter operasjonen. Kan jo hende det er litt anderledes med en så liten en. Dette går helt fint skal du se. Men skjønner bekymringen din. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå