ipeggy Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Samboeren min forsov seg i morges, så jeg ba ham ta bilen for ikke å komme for seint på jobb. Noen timer senere står jeg klar til å gå ut sammen en fullt påkledd gutt, bare for å oppdage at barnevognen fremdeles ligger i bagasjerommet til bilen... Og jeg som gledet meg til en god tur ute! Kjedelig å gå inne hele dagen sånn som dette.... Jaja, min egen feil som ikke husket på at vognen lå i bilen...
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Du kan få låne min ) Kjøpt meg bæresele jeg. det syntes lille gutt er sååå stas. han er snart 6 måneder. stor koser seg når han kan få følge med litt. så slipper du alt styret med vognen vet du
ipeggy Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har bæresele, men i dag regnet det sånn at det ville blitt litt vått for ham uten paraply (som også lå i bilen, grrr)...
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Er så typisk det! Men han kommer vel hjem en gang han gubben din, så du får komme deg ut en tur da. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå