lille delfin Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Hei, Er i uke 29 og har nå verdens mest aktive baby inni meg. Det rumler, buldrer, turnes, dunkes i maven etc og har gjort det nå i noen timer. Magen blir ikke spesielt hard, så jeg er usikker på om det er kynnere eller ikke? Noen som vet? Kan det være mase.-rier? Synes ikke jeg kjenner spesielt mye til mens-smertene som jeg mener å ha lest skal komme med rier. Eller betyr det at jeg kommer til å få en "Duracell-baby"? Kan en baby være "for aktiv" inni der?? Eller er all aktivitet positiv?
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Min eldste holdt på slik. Altid liv i magen omtrent, tror han bare var rolig en liten halvtime her og der. Og jeg var kronisk øm og sår i magen pga all bevegelsen. Så lenge magen din ikke er hard, så er det nok mest den aktive babyen som skaper ubehag og slikt, ved kynnere og i hvertfall rier skal magen bli helt steinhard. Alt er nok i orden skal du se :-)
Fallerifallera Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Denne ungen, som er nummer to hos meg, har også vært utrolig aktiv. De har ikke minst vistes utrolig godt utenpå magen også, så til tider har folk bare sett rart på meg.. Har heldigvis roet seg litt nå, med en uke til termin er det vel litt mindre plass og turne rundt på! Ps; Min førstemann kalles duracellkanin i barnehagen, han er en utrolig aktiv toåring, men han var roligere i magen enn denne, så jeg tror ikke nødvendigvis det har noe og si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå