Ronja&Odin Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 noen middags tips til meg her?? jeg har elgkjøttdeg, og karbonader i fryseren.. ellers ser det ut til at jeg må på butikken og handle mat... noen gode råd til billig og lettvind mat???
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 i dag skal vi ha couscous med kyllingbiter, cherrytomat, agurk, paprika, salat og dressing. Kjempegodt og tar ca 10 minutter å lage.
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Blir vel bannlyst nå siden det ikke er hjemmelaget, men i dag blir det Toro sin amerikanske gryterett med vri på. Lager til som anvist på posen, men tilsetter en boks mais og 2 ss tomatpurre på sutten av koketiden. Må kjøle seg ned en stund etterpå. Så varmer jeg pitabrød til og skjærer dem i 2 (lettere å spise for ungene da). Gryterettfyllt inni, litt ost på toppen og masse salat til ved siden av. Veldig godt, om enn ikke så fryktelig sundt.
Ronja&Odin Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 mmm-mmm det hørtes godt ut det=)) hmmm
Ole`s mamma Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Stek karbonadedeigen med krydder, løk og 1 ts workshestersaus. hell i 2 dl buljong og 1 boks tomatpure.g Lag potetmos og tilsett 1 egg. Legg kjøtt i ildfastform, potetmos over, strø ost over. nam nam
Ronja&Odin Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2009 har en sær samboer som ikke liker mos her:p hehe men hørtes absolutt prøvbart og speriellt ut:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå