Gå til innhold

Reise til Danmark med barna og x-en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

X-en og jeg snakket om å reise til Kr.sand dyrepark, men jeg trakk meg.

Så har han tenkt å reise sammen med broren, dama og jenta deres til Danmark.

Og har invitert meg med. De liker det ikke så godt, men forsto jo at x-en vil ha meg med. For barna osv.

Kan noen komme med noen innspill? Jeg er for frustert av følelser og tanken på å være på ferie med dem som ikke vil ha meg der til å klare å ta en avgjørelse.

Jeg har egentlig sagt ja også, men har lyst å trekke meg. Han må vite det nå....... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er tonen mellom deg og x'n?ER den bra og at dere kan snakke normalt sammen hadde jeg reist.

Drit i de andre,du er der for ungene dine,og det setter sikkert de pris på også:)

Skrevet

For ungene er det nok fint om du og x en kommer godt overens.

Men personlig hadde jeg nok følt meg som 5 hjulet på vognen og heller blitt hjemme.

Skrevet

Vi har kjempegod tone. Bf og jeg. Vi hjelper hverandre så godt vi kan og samarbeider godt med barna.

Har ingen problem med x-en, det er broren og dama som i så fall kan bli et problem.

Skrevet

Det ville jeg ha avklart på forhånd. Hatt en dialog med dem i forkant av reisen. Og jeg ville ha reist sånn utifra hva du beskriver. Har selv et godt forhold og samarbeid med far til mitt barn.

Vi har reist på ferier sammen og skal feriere sammen en uke nå i ferien også. Nå har ikke jeg dilemmaet med eks-svigersøstre jeg ikke kommer overens med, men for at dere skal kunne ha en fin tur alle sammen er det nok nødvendig å sette retningslinjer for hvordan dere ønsker å ha det.

Dersom det ikke lar seg gjøre får dere prøve å løse det på en voksen og så god måte som mulig til barnas beste interesse.

Skrevet

De ble sure når x-en sa at jeg ville være med, etter at de hadde sagt at det var greit, men ikke kjempegøy.

Så nå reiser x-en og jeg sammen med barna våre hvis vi får plass/tur. Og det blir kanskje samtidig med dem, og kanskje vi treffes en dag eller noe.

Så da ble det en grei løsning likevel. Ja hvis vi får tur da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...