Gjest Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 brun ris, knekkebrød, bønner og kikerter? Eller er det mye karbohydrater i disse osgå? Hilsen fortvilt som ikke går ned i vekt..
kokosyklus Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det er ikke like mye karbohydrater i dette nei. Karbohydratene er mer sammensatte og kroppen bruker lenger tid på å bryte de ned. det betyr et mer stabilt blodsukker. Du er også mettere lenger:) Du kan også bruke Byggris. De selges sammen med vanlig ris i esker med boil in bag poser. En slager hos oss.
erteposen + 4 Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 En skiller mellom langsomme og raske karbohydrater. Jeg har redusert raske, og spiser langsomme i mindre mengder.
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Takk for svar begge to! Ikke lett dette med slanking...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå