Gå til innhold

Har 8 uker igjen til termin, og MYE vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier.. Har 8 uker igjen... Har hatt veldig mye kynnere dette svangerskapet.. Men de har liksom ikke vært så vonde.. For nå om dagen er de skikkelig vonde.. Har vondt både i mage og rygg. spesielt vondt nede i magen liksom.. Har bekkenløsning.. Men får man såå vondt i magen av det??

Går nesten konstant med smerter, og strekk i magen, mye på ene siden... Gruer meg til hver gang jeg må tisse, for da strekker det gjerne enda mer...

Går ganske mye på do den andre veien når jeg får vondt i ryggen...

Har vært på kontroll, og alt var bra med urin...

noen som har noen enkel forklaring på hva dette kan være? Eller har lignende??

Jeg klikker hvis jeg må gå sånn i 8 uker til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ahr også fått en del vondt siste dagene..har som deg 8 uker igjen. har ahtt mye kynnere, men nå har de kommet oftere, og i tillegg får jeg sann mensvondt i magne og ryggen, og nedover låra hver gang en kynner er nesten over. altså ikke med en gang.. stikker og strekker i min mage også.

har dessverre ingen peiling på hva det kan være, så håper noen andre vet det.

Skrevet

Dytter litt på denne jeg..

Skrevet

Du sier at du går mye på do den andre veien, kanskje du ikke gjør det fordi du har vondt, men at du har vondt pga fordøyelsen og tarmene..

For min del var det sånn i allefall, jeg gikk på do andre veien kort tid eller noen timer etter jeg hadde vondt... Da kom smertene seg, men ikke helt.

Det kan godt gjøre litt mer vondt i forbindelse med kynnere hvis det er smerter som allerede er det.. Mange trekker seg i sammen og drar i musklaturen rundt.

Hvis du fremdeles er beskymret så ta det opp med en annen Jm eller lege. :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...