Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Føler at sommeren er over og at høsten banker på døren. Lite pent vær i sommer, bare grått og trist. Hva skal man finne på i gråværet??
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Vi har da hatt MYE skikkelig sommer i år? Har jo begynt å få brunfarge, uten aktiv soling. (nei, brunfargen skyldes IKKE rust pga fuktig vær....) Og mer kommer! August blir fin! Da skal nemlig vi ha ferie .
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Hvor befinner du deg i landet da? ;-) Bor på sentrale østlandet og vi har hatt korte perioder med flott vær, nå den siste tiden har det bare vært grått.. Har sett meg lei på gråværet! :-p
Girl Next Door Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Enig der, sett meg lei på gråværet.. Men det er som en kjent filosof sa: Alle prater om det, men ingen gjør noe med det:P
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Skjønner ikke hva dere snakker om.... Hadde to fantastiske uker på Gran Canaria Nå sitter jeg på kontoret og nyter ensomheten mens de andre er ute i gråværet og har ferie.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Hvor jeg befinner meg? På Vestlandet, i sørligste halvpart om man legger offisiell definisjon til grunn (f o m grense Vest-Agder t o m grense Sør-Trøndelag). Og vi har da hatt MYE sommer her i år, selv om siste uka ikke har vært av det beste. Men det er jo "fellesregn" (les: fellesferie) nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå