ängel Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Gutten min på 7mnd begynte for ca 3 uker siden og våkne rundt 12-01 tiden på natta, og da er han våken i 1-2 timer :S blir sprø!! tar kjempelang tid og få han til og sove igjen, og han er ikke sulten, tørst, bæsja osv.. han er bare 100% våken Har prøvd og ta han opp og kose litt, prøvd og la han være, bare gi smokken og gå ut.. ingenting funker. Noen som har opplevd noe lignende? Og kanskje har noen råd på lur?
Aliena Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hvor mye sover han på dagen? Kanskje han trenger å kutte ned på dagsovinga. Hadde problemer med å få vår gutt til å sove i den alderen, men det var mest ved innsovning. Kuttet den siste ettermiddagshvilen, så ordnet det seg.
ängel Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Hmm, kanskje det.. Han sover 2-3 ganger om dagen, ca 3-4 timer til sammen. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kutte ned på dagsovinga, han er jo såå trøtt da og trenger det virkelig virker det som.. hvis ikke tar han kveld kl 17, og det blir for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå