mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 noen som vet hvilket merke og hvor jeg får tak i det? vet at babyen egentlig skal sitte på siden, men jeg vil ha ett sete jeg kan sette i midten når de to andre barna og er med på tur og vi skal på lang tur. da jeg mener det er tryggere med ett sete med base som kan festes i 2punkt sele i midten enn ett eldre barn på eller uten pute i midten. har hørt om at det går ann å få tak i, men husker ikke merke og hvor de har sånn sete.
Lille_Bokorm Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det er Graco Logico S med base som kan festes både med 2- og 3-punkts belte. Det er den eneste babystolbasen som kan brukes med 2-punkts belte som man kan få tak i her i Norge. Selve stolen kan man feste uten base også, men da kun med 3-punkts belte. De har den blant annet på Babyshop.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 takk for svar. da skal jeg notere meg det. skal ikke handle ennå, men liker å være forberedt på handlen. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå