Zeke Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 kjenner jeg er litt øm og vondt i den ene siden, fant ut at jeg var gravid i går. er redd for at den har festet seg på høyre side, men nå er jeg ganske hyssterisk siden jeg har mista 2 ganger , er bare så redd for at det ikke skal gå bar denne gangen.
venterispenning Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hm.. jeg føler også at jeg har vondt i siden av og til..noen ganger høyre, noen ganger venstre, noen ganger midt på.. Men magesmerter er jo ofte veldig diffuse, kan vel lett føles som at smertene kommer fra siden, selv om de kanskje faktisk ikke gjør det Jeg hadde ikke vært så veldig bekymra foreløpig, med mindre det gjør VELDIG vondt! Men skjønner godt at du blir redd.. tror vi alle går å bekymrer oss litt de første ukene:)
Zeke Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 takker, det bare ubehaglig men ikke vondt, det men jo mer jeg te nker på det vondere det er så det er kanskje bare psykisk.
las chicas Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 er på besøk fra 3trimester. jeg hadde også smerter på sidene. jordmor sa det var livmora som vokste. at det var ingenting å bekymre seg for. håper det går bedre for deg den her gangen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå