zadine Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Dagene til jeg kan teste går så uendelig sakte....... jeg tror at syklusen min denne gang er 21-22 dager, etter MA i mai. Så da har jeg etter mine beregninger IKM 29-30 juli. Men det er så uendelig lenge til...... Vet ikke hvordan jeg skal få tia til å gå. Håper jeg klarer å holde meg til 25 før jeg tester første gang. Når begynner dere testomane å teste?
*shehasmyheart* Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hei:) Er ikke noen testoman;) Men ville bare si at jeg skjønner deg! Jeg har ikm 31 juli. Og tiden går litt sakte nå ja...!!! Jeg har en jente på 3 år:) Veldig heldige som har henne! Vi har vært igjennom noen tøffe mnd siden april. Gravid i 27+1 uke. Var innlagt på rikshospitalet. Lille jenta døde i magen min. Det har vært, og er helt grusomt! Glemmer henne aldri. Men vi våger å prøve igjen. Klarsignal fra alle leger. Blir tett oppfølging hvis vi er så heldige:) Vet ikke helt hvorfor jeg skriver alt dette nå men... Hadde termin 25 juli. Gruer for den dagen:( Så håper virkelig at det har klaffet denne mnd!!! Må ha noe å holde fast i... Tiden snegler seg avgårde her, så skjønner akkurat hva du mener. Håper det klaffer for oss begge, oss alle, denne pp:) Syns noen sier de har testet positivt 10 dager etter el....? Så kan vel prøve det hvis en blir veldig utålmodig;) Ellers får du prøve å lese og kose deg de kommende dagene:) Plutselig er dagen der:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Testomans bekjennelser.. Eg har i et par sykluser omtrent testa fra el te eg fekk mensen! Haha! Men det va fra då eg trodde eg hadde hatt el da.....men det hadde eg jo ikkje...baaah.. Men uansett.. Noen får jo utslag så tidlig om 6-7 dpo på tester og!?!? Komme litt an på testene..variere litt i følsomhet fra test te test og da.. Men! Hadde aldri hatt råd å være testoman hadde det ikkje vært for disse billigtestene (www.billigetester.no i tilfelle du/noen ikkje visste det ) Og silje. Håpe du har ei ny spire på gang..forferdelig trist det du/dere måtte igjennom.. *klemmer til begge*
zadine Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2009 Takk for svar;-) Jeg kan forestille meg hvor tungt dere har/har hatt det SIlje. Kjempetrist. Håper virkelig at det klaffer for deg nå. Jeg har ikke helt peiling på syklusene mine nå etter at jeg hadde MA 18 mai (var 11+4). Men syklusene er kortere.....tror de er 21-22 dager. Akkurat nå sitter jeg på jobb på sjøen og har ikke mer enn 2 tester med meg. Vi hadde oss 13 juli, jeg reiste ut 14 juli, og jeg tror at jeg hadde EL med blodspor i 15 eller 16 juli. Det kjentes slik ut. Så jeg håper inderlig at syklusene mine er kortere enn de har vært. Jeg har som sagt to billigtester med meg i toalettveska, men vil liksom ikke svi dem av for fort, siden jeg ikke skal hjem før 28 juli. Så hadde det jo vært greit å vite om jeg skal bestille flere billigtester hvis det ikke klaffer nå. For da må vi være klare til neste pp. Ble mye dette her. Men jeg håper inderlig at det klaffer for alle her inne snart. Dere er kjempefine å ha;-) Klem
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Hadde nå prøvd å holde meg te helga då i hvertfall..E kjipt å sitte med et begrensa antall tester når en har sååå lyyyst!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå