Gå til innhold

Vaskemaskinen min stinker! hjelp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stinker inne i selve trommelen. det kommer ikke fra vanntilførselen i veggen, Skjønner ikke hvor stanker kommer fra. Har kjørt maskinen gjennom med maskinrens 2 ganger, uten hell.

noen som vet hva det kan være, eller hvordan jeg kan få vekk lukten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... Ring forhandler!

LYKKE TIL

Skrevet

KJør en tom 90-vask. Det hjalp her i alle fall!

Skrevet

Har du prøvd å kjøre maskinen tom på 90/95grader? Det pleier knekke det meste :) trodde maskinrensen skulle være fin, men har ikke prøvd den selv. Mulig det er noe som ligger under trommelen som lager lukt, at evn våte sokker ol har havnet under der. Det er jo ikke så lett gjøre noe med, men det skjer ikke så ofte da :) har du tømt maskinen for vann? lo? du har sikkert et sånt deksel nede på en av sidene du kan åpne opp, da vil det komme masse ut om det ligger noe der så ha noe under :o)

Skrevet

Så en reklame på TV i går om noe OMO- greier som skulle rense maskinen og fjerne lukt. Er vel noe tbl.liknende som de du får kjøpt til oppvaskmaskin. Sjekk i matbutikken din...

Skrevet

ta i klorin, og kjør maskinen på max temp, 95 grader. Det har jeg gjort når maskinen har stinka. En gang måtte jeg kjøre maskinen med klor 2 ganger før lukta forsvant...Lykke til :)

Skrevet

Rengjør filteret med det samme også. Er som regel nederst foran, bak dekselet. Bare å skru ut.

Skrevet

Som Seven skriver så er det noe nytt rense greier i butikken til vaskemaskinen. Tror det var fra OMO ja.

Få høre om det virker da...? :-)

Skrevet

hei. tusen takk for masse fine råd :) nettopp kjørt igjennom en ny maskinrens, men lukter fortsatt. har også fått ut litt skitt fra den lille luken nede på maskinen. ska ta i litt klorin, å se om det funker :) håper håper!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...