Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Ååå, så utrolig letta og lykkelig nå. Hadde en liten blødning natt til i går, og hadde heldigvis bestilt privat ulralyd til i dag. Der fikk jeg se ett lite foster med bankene hjerte. Griner ennå gledestårer. Trodde jeg var 12 uker, men var ift. ultralydem 8+2, så hører til her noen uker til.
Spira31 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Åh så bra!! Men når testet du positivt da? Jeg blødde også litt igår, har ikke blødd siden, men de kunne ikke se fosteret enda, bare plommesekken og det..så tok hcgprøve jeg skal få svar på imorgen og så ny ul på fredag..så klarer ikke slappe helt av her.. skal være 6+2 idag.. men muligens noen dager kortere hvis det har gått i dvale..men jeg testet jo positivt da jeg var 3+4... hmm
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2009 hei! testet posistivt for ca.3 uker siden. fortell meg hvordan det går med hcg-prøven og på ultralyd da!!!!!!!!!krysser alt jeg har for deg:)
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2009 hei! testet posistivt for ca.3 uker siden. fortell meg hvordan det går med hcg-prøven og på ultralyd da!!!!!!!!!krysser alt jeg har for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå