Gå til innhold

Barneoppdragelse og bøker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser dere slike bøker? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvis du leser, hvilken ville du anbefalt og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser slike bøker, men mest hvis det er noe jeg lurer på. Jeg er utdannet førskolelærer med masse ekstra ved siden av, så jeg har en pedagogisk plattform som jeg supplerer med diverse andre emner.

Hvorfor jeg leser er fordi jeg synes det er interessant, rett og slett. Det er ikke det at jeg følger det som står der nødvendigvis, men det setter i gang tankeprosesser hos meg.

Nettopp hjemkommen fra ferie og uten noe særlig søvn de siste to døgnene så husker jeg ikke noen boknavn, men hvis du minner meg på det om en uke eller to så skal jeg finne frem noen gode titler.:))))

Skrevet

Har ikke lest noe særlig selv, men fikk anbefalt "De utrolige årene" av en venninne. Hun sa det var den beste hun hadde lest. Begynte såvidt å lese på den igår og syns at det lille jeg har lest til nå er veldig interessant. Prøvde ut et tips idag på gutten min og det funket. Er mange utfordringer med lillegutt for tiden og kan derfor være godt å få noen råd om hva og hvordan man kan gjøre ting.

Hvis noen har andre boktitler tas de mot med takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...