Gå til innhold

Har dere en god vaskemaskin å annbefale jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe en ny vaskemaskin i nær fremtid og trenger litt tips.

Har du en vaskemaskin du er superfornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ble sterkt anbefalt denne for ett år siden. En Boch med ekstra stor kapasitet. Tar 7-8 kg med tøy. Har 1600 omdreininger og masse forskjellige programmer som varer fra 40 min og oppover. Den kostet ca 7000,men det er visst en meget god maskin som varer i mange år.' Den vasker pent. er superfornøyd m alle kortprogrammene og, visst du har noen plagg som ikke trenger å vaskes i full lengde på halvannen time. Lykke til med valget.

Skrevet

Takk for tipset Katta76.

Skal sjekke den ut:)

Skrevet

Ble kjøpt på euronics i fjor.

Skrevet

Her i huset er det Miele som gjelder. :-)

Skrevet

Her er det AEG.. Har to vaskemaskiner, en er 12 år og blir brukt til vask av arbeidstøy til sambo og kjeledresser til barna..

Oxo kjøpte vi en ny en i fjor, den er super :o)

Skrevet

Miele - Miele - Miele

Koster noen lapper mer enn de fleste andre som regel - men er jammen verdt det :)

Har bedre tromler etc enn de fleste andre maskiner og levetiden er beregnet til ca 20 år - med garanti i 10 år ..

Skrevet

Miele er absolutt best!

Jeg kjøpte min Miele i fjor da jeg kjøpte leilighet. Den modellen jeg kjøpte kosta da 10000, med "ny" skånetrommel og 1500 omdreininger. Fant ut rett etterpå at jeg kunne ha kjøpt neste modell opp med 1600 for samme pris på en annen butikk, menmen. Er bare så fornøyd med den, og forventer å ha den i mange år. Så selv om Miele er dyrere enn konkurrentene er det vel verdt pengene. Mamma har hatt en maskin i minst 12 år som fortsatt fungerer som bare det. Nå har søstera mi arvet den, så da kjøpte hun like godt en ny av samme type som den hun hadde fra før. Tror den kosta 7-8000 ny, men hun fikk spesialpris på 5-6000 siden det var en utstillingsmodell.

Skrevet

electrolux inspire er veldig bra :)

tar opp til 7 kg tøy, timer funksjon der du kan stille inn når maskinene skal starte f.eks kl 7 neste morgen, pausefunksjon om du skal ut et ærend, du bestemmer selv hvor lenge et program skal vare alt fra 40 min til 2 timer, veldig greit om du trenger å få vaska noe som nesten ikke er skittent veldig fort + mange andre funksjoner som jeg ikke har satt meg inn i enda.

vi synest denne maskinen er helt super, har hatt den i over 3 år nå og har ikke tenkt å bytte den ut med det første

Skrevet

Ble anbefalt boch vaskemaskin selv om de selger miele. Hadde aeg, men den svarte ikke til forventningene. Boch er den vaskemaskinn som har størst trommel. Butikken ville heller anb.den enn å tjene et par tusen extra på miele. Men som oppvaskmaskin ble jeg anb.miele. Den er jeg superfornøyd med. Komfyren min er og en boch. Alle hvitevarer er under et år gamle. og ble alle anbefalt av euronics som har extremt god service her på sørlandet.

Skrevet

Miele er alltid trygt og godt! :)

Skrevet

ja har hørt at Miele er tingen fra kjente også.

Men er det noen spess modell som er å annbefale.

gjerne med 1600 omd og som tar minimum 6 kg.

Skrevet

Jeg har denne:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000v5RVPkl2?ProductID=_eHD4QFHvqsAAAEOcXcOtooe&CatalogCategoryID=eJ3D4QFHR50AAAEOtuI03xiL

, men betalte 3000 kr mindre for den ettersom vi kjøpte tørketrommel også. Fikk 3000 kr i avslag på begge to. :-)

Er superfornøyd med begge deler!

Skrevet

VEKTIGST a alt! at den tar 8kg + at den har sentrifugering på 1600. trur min e merke Bosch - samme det.

HAdde miele før, bytta når den ble ødelagt. viktigste og beste forandringa var klesmengden den tok unna!!

Skrevet

Helt enig med deg Jippi. Tar 8 kg og er størst på markedet, og med beste kvalitet. er superfornøyd

Skrevet

Hm, jeg kommer ikke inn på den linken du sendte..

Av merker så står jeg mellom bosch og miele..sambo vil ha whirlpool..men nå er det ikke han som skal vaske tøyet heller da..hehe

Skrevet

Vi har Miele vaskemaskin og tørketrommel...blir aldri noe annet i dette huset! Er superfornøyd med den!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...