Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adrian deler rom med oss,men hver gang vi legger oss,så våkner han.

Så vi bestemte oss for å prøve å la Emma og Adrian sove på samme rom i går. Det gikk jo dårlig.

Han sto å hyla hele tiden i senga si (ikke skriker,men sånn happyhyl hehe) for han ser søsteren sin.

Noen tips til å få denne rakkeren til å akseptere at han skal sove på samme rom som søsteren sin,eller skal vi bare la han ligge på vårt rom? Det er jo mest gunstig egentlig da,sånn at Emma ikke må være våken så lenge pga at han vil leke med henne.

Skulle virkelig ønske at denne lille rampen kunne sove rundt snart altså,han er 7 mnd nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også!! Vi tenker på å legge de to minste på samme rom, men slik som vesla (10 mnd.) styrer om natten er vi litt skeptisk.

Hun sover heller ikke rundt, om er helt håpløst å ha henne på samme rom som oss. Våkner med engang vi kommer å legger oss, og da skal hun ha melk av meg...

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som lurer på dette hehe.

Adrian vil og ha melk,men han MÅ ikke ha det,aksepterer om jeg bare gir han smokken også. Men da vil han oppi min seng. Så jeg tar han oppi hehe.

Emma sov rundt fra dag en hun,hadde jo håpet at Adrian og skulle gjøre dette,men han er vist ikke så soveglad han der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...