Gå til innhold

utvendig,eller innvendig ul,når jeg er 13+3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei skal ha ny ul neste tirsdag. Min datter på 12 vil gjerne bli med. men skal ha ul igjen,den vanlige i uke 18. Vil ikke ta med datter på innvendig ul. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på innvendig. han prøvde utvendig først, men så ble det innvendig for å få til å se bedre

Skrevet

ok,takk for svar

Skrevet

Ring og snakk med jordmor i forkant slik at du vet hva du kan forvente.

Selv var jeg på tidlig ul når jeg var 10 uker på vei, hadde forventet innvendig ul, siden jeg hadde lest på forum at det stort sett var innvendig ul frem til uke 15.

Men jordmoren utførte utvendig ul på meg og sa at det ikke var nødvendig med innvendig :)

Skrevet

ok. skal til min faste gyn. Lurte bare på hva som var mest vanlig.

Skrevet

Hei=) Jeg var på UL 13+0. Hadde da utvendig ultralyd og vi så kjempe godt ungen og at alt var bra=)

Skrevet

hei

var på ul. i går. han tok den utvendig og vi så babyen veldig bra.Den "hoppa" rundt inni der og han kunne se at alt var bra. Ul legen sa også at det var lettere å se avvik fra normalen nå enn på den obligatoriske som er rundt ukle 18.

Jeg er i uke 12 nå:o)

Skrevet

eller 12 + 1 da:o) så er kanskje i uke 13?? er litt usikker på de ukene, er litt forvirrende:o)

Skrevet

Takk for svar. Får håpe at jeg skal på ul den dagen, nå da jeg hadde en blødning igår, og har mistet noen symptomer. Legevakt kl 1.

Skrevet

Oj, hvordan gikk det på legevakten? Håper det gikk bra!

Skrevet

Hei, det gikk heldigvis bra,tror jeg. Apparatet var forferdelig dårlig,men hun hørte hjertelyden, jeg hørte ett slag da hehe. men ble jo beroliget,redd for ma,men skal på ul tirsdag så da får jeg nok se og høre det godt selv,håper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...