Gå til innhold

hva er kynnere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvar er kynnere?

hvordan kjennes det ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kynnere er livmora som "øver" på fødsel. trekker seg sammen. jeg kjenner ikke mine hvis jeg ikke tar på magen akkurat når de kommer. da blir magen helt hard. er 33+1 idag.

Skrevet

Kynnere minner om rier og kan oppleves fra ca uke 30.

De bearbeider livmorhalsen.Som regel ikke særlig smertefulle - kan minne om menssmerter.

De er uregelmessige og stopper etter en stund,men de kan også komme regelmessig som rier et par timer.

Hvis disse kommer bare når du ligger, og gir seg når du reiser deg..er de kynnere.

Skrevet

Jeg fikk dem fra veldig tidlig i begge svangerskap. Det er ikke vondt, og du kan egentlig kjenne det som at magen blir helt hard og stram, som en ball;) Det er livmoren som strammer seg, og det plager ikke ungen. Kun mamma'n;)

 

Helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...