Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 hvar er kynnere? hvordan kjennes det ut?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 kynnere er livmora som "øver" på fødsel. trekker seg sammen. jeg kjenner ikke mine hvis jeg ikke tar på magen akkurat når de kommer. da blir magen helt hard. er 33+1 idag.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Kynnere minner om rier og kan oppleves fra ca uke 30. De bearbeider livmorhalsen.Som regel ikke særlig smertefulle - kan minne om menssmerter. De er uregelmessige og stopper etter en stund,men de kan også komme regelmessig som rier et par timer. Hvis disse kommer bare når du ligger, og gir seg når du reiser deg..er de kynnere.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg fikk dem fra veldig tidlig i begge svangerskap. Det er ikke vondt, og du kan egentlig kjenne det som at magen blir helt hard og stram, som en ball;) Det er livmoren som strammer seg, og det plager ikke ungen. Kun mamma'n;) Helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå