Gå til innhold

Plass til en til her? :) hvor mange "faste" er vi her? signer gjerne :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt to prøveperioder nå, men har så utrolig uregelmessige sykluser (laaange), slik at det er vanskelig å beregne... Tror jeg fant når jeg hadde eggløsning forrige måned, men ble ikke gravid av den grun ;(

Syns dagene går utrolig treigt, og det går skikkelig inn på meg :) har bare hatt 2 pp, men har ventet snart et år på at mannen min skulle bli klar... Er så mye venting, når ALT jeg tenker på er å bli gravid!!!

Føler alle rundt meg er enten gravide eller popper ut babyer... Når er det min tur? ;(

Noen andre som er tungsindige og syns livet er tungt nå? uff, det hjelper jo sikkert ikke på det heller...

Men greit hvis jeg kan henge litt her? Fint om noen kan sette meg inn i alle forkortelsene dere bruker, jeg forstår ingenting :) hehe

Da er det ca en mnd med venting for meg!!! åååå, det går så seint :)

Lykke til alle dere andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit, Askepott:)

Det er en link lenger ned i rekka som av og til blir dyttet til toppen av siden (det skjer når folk skriver i linken).. Forkortelsene har nok ikke jeg heller blitt så drevet på, men synes det er så altfor mye å sette seg inn i fra før av, at jg forholder meg kun til de som angår meg:)

Jeg er relativt ny her jeg og..dette er min tredje prøveperiode (pp). Har nok ikke tenkt så mye på å bli gravid før kjæresten min foreslo det for meg (ganske heldig sån sett). Det føltes bare rett, så da kastet jeg pille brettet.

Ser at jg også begynner å bli lettere misunnerli på de runde magene som går rundt om. Håper bare for samboern sin del at jeg får en snart også - for jg snakker hull i hodet på stakkarn hver gang jeg finner ut noe nytt om min kropp.

Skrevet

Ps. håper det ordner seg for deg!

*krysser fingre*

Skrevet

Hei på du!

Desverre så føle eg meg som "fast" inventar her nå..håpa liksom det sko gå liiiitt kjappere da..

Her va det og mannen som foreslo å kaste pillene...haha! Holdt på å dø av sjokk... Måtte spør han hver eineste dag i to uker(!) om han va sikker før eg turte kaste dei..hehe...ikkje at det hjalp da...det va jo i november!!!

Har forferdelig uregelmessige sykluser sjøl..trodde endelig det hadde stabilisert seg heilt te forrige syklus va 47 dager!! *forbanna*

Tror eg hadde tilta hadde eg ikkje hatt denne sida her og lette på trykket og spør om alt eg lure på.

Og ja, ALLE rundt oss blir gravide og poppe ut babyer :( Eg e vel den einaste eg vett om i omgangskretsen nå som ikkje har vært gravid.......den stikke litt hardt..

IKM e dagen du vente neste mens (Ikko Kommende Mens) som du håpe ikkje komme.. pp= prøveperiode. EL- eggløsning.. Det e vel dei tre eg henge meg opp i..hehe. Har ikkje fått bruk for noen andre :P

Så du e ikkje aleine om følelser oppi prøvinga nei!

Trøstende, støttende tanker fra lille forblåste vestlandsberta...

Skrevet

Så gøy å lese det du har skrevet, Drømme stress-less:)

Jeg turte ikke å snakke så mye om babylagingen, slik at han ikke plutselig ombestemte seg. Var nok mest redd for å bli såppass gira at et "kanskje ikke ennå" fra han, ville ha sendt humøret mitt i kjellern:)

Har hørt om altfor mange menn må bli dratt inn i en farsrolle for å finne ut hvor mye glede det innebærer.

Håper at vi alle er herinne kosrtest mulig tid!

Det er en del på BIM (barnimagen) som har fått den gode nyheten, så det er vel håp for oss også, sant jenter??

Klemmer fra ei som er litt lei av at det regner!!

(men man kan så absolutt også ha det gøy innendørs også ;) )

Skrevet

jeg er fast her;) velkommen!

Skrevet

Hei askepott og velkommen =)

Jeg er også en av de faste her, har hengt her inne på Bli Gravid nå i 1 år. Har blitt gravid to ganger i 2009, men mistet begge gangene, første gang når jeg var 12 uker på vei med tvillinger (mars -09) og andre gang når jeg var 10 uker på vei (30.mai -09). Begge gangene tilfeldig oppdaget på ultralyd at det ikke var hjerteslag hos noen av fostrene. Kroppen min ordnet ikke opp i det selv, så jeg trodde fortsatt jeg var gravid da jeg ikke hadde verken blødninger eller smerter. Så det var ett stort sjokk når jeg trodde alt gikk bra. Dette ble kalt Missed Abortion, altså forkortet til MA.

Ellers har jeg en frisk datter fra før som jeg fødte i februar 2006. Vi ønsker oss derfor nå veldig nr 2 og trodde det skulle bli "peace of cake" da førstemann ikke var planlagt og jeg gikk på p-piller...

Jeg ville starte med prøving av nr 2 allerede 6 mnd etter fødselen i 2006, men mannen var ikke klar, tok det opp igjen året etter, altså sommeren 2007 - han var fortsatt ikke klar for flere barn, tok det igjen opp i fjor sommer og da - endelig følte han også seg klar for å få flere barn, dermed begynte denne tøffe og vanskelige prøvingen av barn nr 2.

Hadde aldri trodd det skulle bli så langvarig, og visste ikke at det fantes begreper som MA, SA, BO (missed abortion, spontan abort, blighted ovum). Trodde ikke jeg kom til å bli en av dem som opplevde dette.

Trodde heller ikke at jeg kom til å bli en "sliter" med å prøve å få barn - trodde heller ikke at jeg måtte få hormonstimulerende middel for å bedre sjansene for å bli gravid...

Så, ja - jeg er en av de faste her inne, surfer en del på 1 trimester som jeg har tilbrunget i 5-6 mnd i år (uten å komme lenger) og vært på Bli Gravid mellom mine graviditeter. Er også inne på forumer som ufrivillig abort, "mistet, gravid på ny", "kompliserte svangerskap" og "slitere"

Ønsker deg lykke, lykke til med prøvingen =)

Klem fra

Skrevet

Har sett jenter/damer/kvinner her inne som plutselig blir gravide etter mange års prøving! Så eg gir aaaaldri opp!! Hehe..sjøl om eg har lyst realtivt ofte da men...premien e jo der..rett foran trynet! Må...bare...klare å....strekkkee......seg....langt..........noook.....

Trallalala....Litt rastløs..gubben reise på jobb igjen! Baah..i dag...12'te dagen...dagen eg endelig slutta å blø! Ja då reise han!! Haha! Ære være stor dusj seie eg bare!! *kremt*

Men fått gode nyheter da :D Han ska jobbe hjemme ein måned og to etter ferien :D så då blir det maaasse prøvetid!! :D Håpe bare eg får el i løpet av den tia der då......!! Burde jo teknisk sett det da!!

...og ja..det e godt mulig å ha det gøy innendørs og :P Hahaaa..

Skrevet

Så koselig å få svar :) kjekt å høre egne erfaringer... Skal ni-lese det innlegget med alle forkortelser osv, den virket jo såå innholdsrik den tråden... :)

Kjekt å ha noen å dele gleder og sorger med :)

ååå, håper vi ikke trenger være her så lenge :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...