Ioren Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Ser noen andre har lagt inn at de ønsker, så da prøver jeg meg og :-) Jeg er ute etter følgende bøker: Fyrand, Live (2005). Sosialt nettverk, teori og praksis. Oslo: Universitetsforlaget. Leenderts, Torborg Aalen (1997). Person og profesjon Om menneskesyn og livsverdier i offentlig omsorg (2. utg.). Oslo: Universitetsforlaget. Brodtkorb, Norvoll og Rugkåsa (red): Mellom mennesker og samfunn (2. opplag). Oslo: Gyldendal. Østerberg, Dag (2003) Sosiologiens nøkkelbegreper (6. utgave). Oslo: Cappelen forlag. Kildal, Nanna og Kari Tove Elvebakken (red): Velferdspolitiske utfordringer. Risiko, prioriteringer og rettferdighet. Oslo: Abstrakt forlag Eilef Meland og Peder Martin Lysestøl (2003) Velferdsstatens økonomi: Innføringsbok i samfunnsøkonomi for helse- og sosialfagsstudenter, Oslo: Universitetsforlaget. Brudal, L.F. (2006). Positiv psykologi. Oslo: Fagbokforlaget Kaufmann, G. og A. Kaufmann (2003). Psykologi i organisasjon og ledelse (3. utg). Bergen: Fagbokforlaget Raaheim, A. (2002). Sosialpsykologi (2. oppl). Oslo: Fagbokforlaget Henriksen, Jan-Olav og Arne Johan Vetlesen (2006). Nærhet og distanse - Grunnlag, verdier og etiske teorier i arbeidet med mennesker (3. utg.). Oslo: Ad Notam Henriksen, Jan-Olav (2005). Menneskesyn - historisk arv og varig aktualitet. Oslo: Gyldendal Akademisk Hole, Siri Petrine (red.) (1999). Det er bruk for alle: kortversjon av NOU 1998:18 om styrking av folkehelsearbeidet i kommunene. Kommuneforlaget as Lie, Ivar (1996). Rehabilitering og habilitering – prinsipper og praktisk organisering (2. utg.). Oslo: Ad Notam. Normann, Tveit Sandvin og Thommesen (2006). Om rehabilitering. Mot en helhetlig forståelse? (3. utg.). Oslo: Kommuneforlaget Kan hentes i Oslo/Romeriksområdet etter avtale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå