Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 www.malindus.blogg.no Hva synes dere, jenter?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Vil ikke se Nok å vite at det er en poppisblogg. Leser Regines, heller.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Liker Regine sin blogg! Hun er ei sterk jente!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 skal man ikke få lov å se hva andre har svart da, også svare selv slik at den kommer opp igjen så man kan få fler innspill? er vel ikke noe negativt her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå