Gå til innhold

HVOR KJØPER DERE BH'ER SOM GIR FAB. PUPPER OG KLØFT DA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke puppene til en 20-åring lenger, etter 4.5 år med sammenhengende graviditet og amming. Men ikke verre enn at en BH kan gjøre underverker, har gått ned i vekt og trenger noe som dytter de opp og sammen. Liker å ha kløft og bruker ca.75 C.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare å prøve på forskjellige BH-er det.

Skrevet

h&m er grei. jeg kjøper mye på la senza og, litt dyrere. ikke kjøp på cubus ogsånne typiske mamma steder.

pass på å kjøpe bh med tykk innlegg, metall i og tykke stropper, ikke sånne tynne stropper eller de som gjerne er delt i to (finnes masse av de) hvis du kjønner hva jeg mener. det er viktig å tilpasse stroppene etter størrelsen din og passe på at de er såpass sterke at de ikke "løsner seg" etter en stund

Skrevet

triumph! litt dyrere enn h&m, men verdt å prøve:)

Skrevet

selger ikke cubus triumph? jeg syns ikke de er gode. veldig dårlig design også.

sloggi har lite utvalg men behagelige gode bher for de som syns de tykke push upene blir litt for mye

Skrevet

Hmmm du har jo en nokså vanlig størrelse som ikke er så vanskelig å finne!!! Heldig du!! Du kan jo kjøpe BH omtrent overalt, men for folk som meg (er liten rundt og bruker E-cup)eller andre som er heeelt flate er det en god investering å dra på litt dyrere steder. Heller to gode, dyre BH'r som varer lenge enn mange ubrukelige!

Jeg pleier å kjøpe BH'ne mine på Next to Nothing på Sandvika storsenter, KJEMPE utvalg i både små og store størrelse, fine modeller og FANTASTISK service!!!!!! Kan ikke få rost de nok! Eller så har du Marinka og litt andre dyrere steder. Det er verdt 500,- - 1000,-lett når man har litt vanskelige størrelser!

Skrevet

HI her, kanskkje jeg skal ta turen ut til Sandvika. Bor i Oslo, så ikke langt. Gjør ingenting om de er dyre. HM sine er crap og det synes jeg egentlig om Triumph også.

Takk for tips:-)!

Skrevet

La Senza!! Fantastisk forskjell på mine pupper før og etter jeg gikk dit;)Flinke folk gir god service også. Koster ca 500 for en bra bh der, mener jeg

Skrevet

Victoria secret!:) de har en helt fantastisk pushup der som jeg kjøper igjen og igjen:)

victoriasecret.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...