Elsker jenta si<3 Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jaja,nå blir jeg student og har ikke lenger råd til å være på treningssenter, og jeg skulle gått ned 20 kg=( Har dere noen treningstips til meg?
2søtesmåh Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Joggeturer, eller skaff en elipsemaskin/ergometersykkel.:Koster vel en 1500 til 2000..Og om du bruker den hver dag holder de ca i 2 år...Er min erfaring...Det er billig treningsstudio det.Samt at man ikke trenger verdens beste sko (det er ikke støt på /motbena som man må beskytte seg mot,)- og klær berger man med gamle slitte t-trøyer og en shorts eller evt to...... For man trenger ikke ta seg så bra ut når man trener hjemme foran TV.....Så har du litt treningstøy nå, så vil du kunne berge unna med en kostnad de neste to år på 1500 og likevl trent kondis og styrke og komme i topp form på den tid...En treningmatte til 100-500 kroner kan også være ok til styrketrening..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 en pilates-dvd. Jeg ønsker meg en bosu-ball med dvd til, men er usikker på om det finnes en bosu-dvd...
tante grusom master of law Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 på youtube kan du se pilatesklipp gratis. Se tre 10-minuttersklipp etter hverandre, så har du en grei økt. Men du må trene kondis i tillegg da:)
Elsker jenta si<3 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 Tusen takk for de gode tipsene!
lille sprelle Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Ut på tur! Skaff deg også en treningsmatte - der kan du fint gjøre øvelser - ev. en treningsstrikk å gjøre øvelser på! Tenk på trening som tannpuss - det er noe man gjør hver dag. en annen ting - ofte er det rimelig trening på studiestedene om du trenger å trene sammen med noen. Ofte idrettsklubber med forskjellige idretter. Alltid gøy å prøve noe nytt!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 finnes utallige filmer, sykle, jogge og gå tur. mange måter å trene gratis på, jeg får ikke trene på trenings sente for jeg blir veldig fort passivt støtte medlem. så jeg liker best å trene når jeg orker selv:) da er jeg glad for dvd som kan settes på i spiller eller pc om jenta ser på barnetv:) kosthold er også viktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå