Gå til innhold

Aaahhh... ENDELEG kvitt Quinny'en ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått og irritert meg meir og meir over den vogna sidan vi tok den i bruk igjen til lillesøster. Den hadde velta eit par gongar om eg ikkje hadde hoppa bort, utruleg lite lun, smal sittedel, ca INGEN plass i handlekorga, så brei mellom hjulene at eine hjulet må av for å komme inn på "soverommet" i open bhg, manglande fotpose, stivt regntrekk (som tar opp 50% av plassen i handlekorga), osv, osv.

Med tilnærma ikkjeeksisterande vognbudsjett såg det fryktelig mørkt ut (Simo'en eg ville ha fann eg billegaste til 1400,- på Finn), men så plutseleg i kveld då vi kom heim var det ei akkurat sånn vogn som eg ville ha til 500kr og berre 45 min unna med bil :-D

Så no er eg den stolte eigar av ei Simo sportsvogn av ukjent årsmodell men med lufthjul og regulerbart handtak, m/handlenett, myggnett, vinterpose og fotpose/stormtrekk.

HAPPYHAPPY! Har alt som gjekk an å få av vogna i vaskemaskina no, må få hengt det opp før eg legg meg, må prøve vogna i morgon :o)

Og quinny'en er godt plassert inni kjellaren og der kan den få stå til evig tid!

Wohooooo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig! :-) Vi skal veldig snart kvitte oss med vår også, gleeeeeder meg! Er møkk lei hele greien og vil over til en mer stabil og lun vogn til vesla.

Kos deg med "ny" vogn! :-)

Skrevet

Hørtes kjempebra ut:)

Jeg tenkte faktisk på å kjøpe denne vogna men da er jeg glad for at jeg valgte å kjøpe en annen vogn i sverige.

Skrevet

No har lille (og storebror på snart 4) fått prøvesitte vogna og det heile ser veeeeldig bra ut. Ut på tur i ettermiddag :o)

Kan ikkje skjøne at eg var så fornøgd med quinny'en til storebror, anbefalte den til alle av heile mitt hjerte. Men no har pipa fått ein annan låt gitt.

Alva: Lykke til med ny vogn til deg og.

Lillebolla: Like greitt å velge ei anna ja :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...