Gå til innhold

Trenger deres mening om brio happy duo.(haster)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det plass til voksipose i den ?,er den ok om vinter med grei størelse på bag(jeg har termin i november) ,hvordan er slike hjul som ikke trenger å pumpes i vinterføre ??Har funnet en brukt 08 mod på qxl til 3000(tror det er ok pris?) som jeg må gi beskjed om ikveld..setter stor pris på deres mening:)

tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du sjekket noen tester med den i??

Mener det var den som strøyk i en sikkerhetstest, når de testet barnevogner. Kan godt hende at det var en eldre modell og at de har utbedret dette problemet. Men verdt å sjekke ut for det :D

Skrevet

Ok..Hvor sjekker jeg det da?Så på høyresiden her noen teste de hadde gjort på klikk.no og der fikk en brio(en annen type enn happy ,men husker ikke hva det var)en 4èr

Skrevet

Mener det var fordi bremsene røyk, men er ikke sikker. Synes også den vogna er superfin! De skulle utbedre dette, men det gjelder vel da bare de nyeste modellene. Men det er jo veldig mange som har den og som er superfornøyde, så helt vanlig kan det jo ikke være at bremsene ryker. Men sjekk det på nrk.no og klikk deg inn på fbi (forbrukerinspektørene) eller på tv2 hjelper deg. Det var en av disse som publiserte testen mener jeg.

Skrevet

Jeg har Brio Happy Duo og er kjempefornøyd!! Får plass til vinterposer, ikke noe problem. Jeg valgte å ta med meg hjul med luft istedet jeg, siden jeg fikk valget. Har et understell der styret kan vippes over for å trille begge retninger, og dermed ikke mye fjæring i understellet. Derfor tenkte jeg at det ble litt mer fjæring av luft i hjulene hvertfall. Hadde sikkert ikke vært noe problem uten heller men.

Den sikkerthetstesten gikk ut på at de testet bremsene, og at det var en sikkerhetsbolt i noen av de nye som knakk, men det var en indikasjon på at nå har bremsene fått for stor belastning. Så bremsene virket fordi, men den sikkerhetsbolten knekker for å advare, eller noe sånt.. Det er visst forbedret på noe vis det også. Har ikke hatt noe problem med bremsene her hvertfall.. Kan sette på bremser på begge sider også, så en ekstra sikkerhet.

Skrevet

den testen var jo så idiotisk...jeg har samme vogn og aldri hat noe problem med den.

Som hun over meg sier(Christina): bremsen knakk ikke men en av de sikkerhetspinnene knakk som en advarsel på at bremsene var utsatt for for mye vekt.

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/klerogutstyr/article2226236.ece

så er jeg uansett ikke fans av tv2 testene....synes de er unøyaktige og dårlige.

(den dagen jeg kjører vogna i -30 grader får jeg skylde meg selv om noe i plastiken blir ødelagt...plastik er plastik)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...