ifie Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Jeg vet ikke, men jeg gjetter på at sædcellene ikke er like ivrige når man har feber. Men, nå henger jo pungen på utsiden, så det kan jo likevel hende kroppen greier regulere tempraturen nok
Nummer 2??? Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 Da er det bare til å kjøre på i kveld oxo da Han får ikke fred selv om han er syk... he he Skal vi ha flere barn, så må det jobbes.
b77h Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Feber kan gjøre at kvaliteten blir nedsatt/dårligere. I papirene i forbindelse med ivf/prøverør står det at man må opplyse om mannen har hatt feber de siste 3 mnd. Dette fordi det kan påvirke negativt. Men hvis han har feber nå er det kanskje lurt å kjøre på ja ;-) det tar lang tid å produsere sædcellene, så det er kanskje de som "kommer" om 2-3 mnd som vil være påvirket av feberen...uten at jeg vet om det funker helt sånn da. Har man dårlig kvalitet bør også mannen unngå badstu og veldig varme bad.
PogT med septemberprins :o) Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 sæden er produsert lenge i forveien, så skal ikke bli noe galt med den. Den dagen det klaffet her i alle fall lå samboeren min med infulensa. Var vanskelig å overtale ham, men hadde positiv EL test og vise til så var bare å kjøre på. Dette var på 3. pp og er nå 28+4
respektatauten Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 vet at gutte-cellene generellt tåler mindre enn jente-cellene... regner med at om det skulle være at feberen hadde noe å si så er sjansen større for at den ikke blir klaff pga mindre levende mengde, eller at sjansen er større for å få jente.. men som sagt over, pungen og testikklene henger på utsiden, men den sæden som er produsert ligger jo på innsiden, over pungen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå