enna :-) Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg mistet den lille spiren min igår, lei meg nå... :-( Men ser fremover og satser på å reise ned til Stork igjen så snart som mulig...
MamT2? Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Åååå så trist! Føler med deg. Fint at du klarer å tenke fremover allerede.
Simarier Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Så trist, men prøv å tenk positivt - du vet du faktisk kan bli gravid. Det er store sjanser for at det også vil skje :-) Jeg taler av erfaring. I juli i fjor dro jeg på mitt første besøk til Stork. Til min STORE overraskelse testet jeg positivt. Mistet igjen etter 3 dager og rakk vel aldri å ta det helt innover meg. På 3. forsøk (november 08) var jeg gravid igjen og den gangen så satt det :-) Har termin om under 4 uker..
maya123 Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Huff da... Det var skikkelig trist å høre! Føler med deg! Bra du klarer å tenke fremover, og satse igjen!
Månestråle75 Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Uff, det var trist å høre ( Men fint at du ser frem mot neste tur ) Lykke til!!!
satser & vesla Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Det var leit enna. Flott at du står på - du kan jo bli gravid :-) Jeg har mistet flere ganger og nå sitter jeg med ei lita ei i magen, 5,5 mnd på vei :-)
Kjempeglad mamma Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Ikke jeg heller... - hvis jeg i det hele tatt var. Har ikke testet på nytt, har du? I alle fall må du ha masse lykke til på neste Storketur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå