Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Har du hørt noe mer fra coca cola? Og måtte du sende inn et skjema med kontornr ditt på?
It's all about me Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Har ikke hørt en dritt og det provoserer meg litt, grrrr ) Men lurte igrunn på om jeg skulle sende en oppfølgningmail og spørre om de fant hva som var galt med colaen min, sånn hint hint hint.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 det hadde jeg lett gjort Funderer jo litt på hva de skal med kontonr mitt, om de setter cash inn på konto eller hva
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 håper jeg får masse da
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2009 og ikke 18.90 for 1 stk cola i retur liksom
It's all about me Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Får nok en del mer. De gangene jeg har fått kompensasjon i form av penger fra andre produsenter har det ligget på 300,- Ikke mye, men kommer godt med )
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2009 ja, 300 kr er jo litt det I så fall er jeg ganske fornøyd jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå