Gå til innhold

? Frokostquiz er best ?


Lykke ♥gutt05 & jente08♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hørt noe mer fra coca cola?

 

Og måtte du sende inn et skjema med kontornr ditt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt en dritt og det provoserer meg litt, grrrr :o)

 

Men lurte igrunn på om jeg skulle sende en oppfølgningmail og spørre om de fant hva som var galt med colaen min, sånn hint hint hint.

Skrevet

det hadde jeg lett gjort :)

 

Funderer jo litt på hva de skal med kontonr mitt, om de setter cash inn på konto eller hva :)

Skrevet

Da får du penger :o)

Skrevet

håper jeg får masse da :)

Skrevet

og ikke 18.90 for 1 stk cola i retur liksom :D

Skrevet

Får nok en del mer.

De gangene jeg har fått kompensasjon i form av penger fra andre produsenter har det ligget på 300,-

Ikke mye, men kommer godt med :o)

Skrevet

ja, 300 kr er jo litt det :) I så fall er jeg ganske fornøyd jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...