Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Syntes det er så kjedelig når samboeren min er på reisejobb. . . Flere som sitter hjemme å kjeder seg? som har noe de vil diskutere eller høre synspunkt av andre? ? Som feks hva syntes dere om å tatovere samboerens navn på kroppen? teit siden det kan bli slutt en gang, og tattoo er der for evig? romantisk for å vise hele verden hvor mye man elsker den personen? og hvordan få motivasjon til å trene litt, noe bra hjemme trening? osv osv
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 kjeder meg jeg... synes det er harry å tatovere navn på kroppen sin... motivasjon til trening? si det... ikke legge for store planer/mål, begynne i det små... andre tema??
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 juhu :) Ja skjønner hva du mener der. . Jeg tenkte å ha noe som symboliserer det vi har sammen men vet ikke hva ennå . . tenkte jeg skulle kjøpe det nye treningsspillet till nintendo wii, se om det var motiverende til trening hjemme. . vanskelig å skulle gå ut å trene når småen ligger seg tidlig. og jobb hele dagen . .såå må bli hjemme trening tja flere tema ja. . hvordan er sommer været rundt i landet? hva gjør dere på akkurat NÅ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå