Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Etter fødselen så har det vært umulig for samboer å "bunne" meg om dere skjønner. Det gjør bare vondt. Lørdag natt var vi begge fulle og det gikk litt for villt for seg i senga..husker jeg plutselig fikk driiiiitvondt da han støtte hardt. Gjorde dritvondt enda så møkings jeg var.... Nå har jeg faktisk gått å hatt vondt nederst i magen/underlivet siden dette. Det kjennes ut som det er i livmora. Dritekkelt. Når jeg kjenner meg inni der med fingrene så kjenner jeg livmortappen ganske langt nede. Før klarte jeg ikke nå den... Alt har sett bra ut på gynekologisk undersøkelse! De finner ingenting galt. Andre som sliter med dette???
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Det er forressten 8 mnd siden fødsel og jeg har knepet masse hele veien.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Hei du! Min vagina ble kortere etter fødselen, og jeg fikk noen støt på livmortappen etterpå. Jeg var nokså lang før fødselen, så det var ikke så stort problem egentlig. Litt verre med tamponger og sånt som skulle opp der. Men da jeg begynte å trene lår, bekken og rumpe (ren styrketrening) merket jeg at jeg ble lengre igjen, og dette var faktisk halvannet år etter fødselen. Vet jo ikke hvordan det kommer til å påvirke deg, men er jo verdt å prøve. Så kan dere jo prøve ut andre stillinger der det er vanskeligere for mannen å komme dypt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå