Gå til innhold

bare hormoner? litt langt


gritha87

Anbefalte innlegg

jeg er så lei meg, mannen min ble forbanna på meg for en middag som ikke ar lagd slik han ville, og har ikke snakka til meg resten av dagen... føler meg så alene, redd han skal gå fra meg... han har jo sagt mange ganger at oppfører jeg meg som eksen (som han har en datter med) så drar han på sekundet.. men jeg vet jo ikke detaljert hvordan ho oppførte seg... ikke trodde han på meg da jeg fortalte jeg hadde kjent liv, det var visst alt for tidlig ifølge han.. (jeg var akkurat 17+0) føler meg som en ufattelig dum liten jente som ikke har peiling på noenting når han sier sånn, akkurat som ikke jeg kjenner hva som skjer inni meg...

 

vi har det veldig fint til vanlig, men noen dager er det sånn som dette, og da kommer alle småting brasendes på i hodet mitt og jeg bare griner og griner....

 

håper alt dette blir veldig forsterket av hormoner, men vet ikke.. hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han burde jo heller være ekstra snill og søt med deg nå som du er gravid. Hva er vitsen med å være så spydig? Håper du har det bra til vanlig og at du er sterk nok til å si fra om du blir dårlig behandlet. Masse lykke til med den lille..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som bare hormoner nei. han skal være glad for at du prøver å lage middag (om du svir den eller noe annet spiller ingen rolle). Og trusler om at du skal oppføre deg slik eller slik hører ikke hjemme noe sted. Du skal være deg selv, og han skal være glad i deg for den du er med alle plusser og minuser du måtte ha. Om noen av dere skal være litt ekstra omtenksom for tiden så er det jo nettopp ham.

 

Håper at du har gode venner og familie du kan støtte deg på og snakke med når han er sånn. Om noe forsterkes av horminer eller ikke, så er det like jæ....lig mens det står på. Vi er jo gravide og trenger å ha det bra. Jeg kjente også noe i uke 17 (18 nå) og gubben min var bare hyggelig sjalu og mente det var urettferdig at jeg fikk kjenne allerede nå, siden det nok er lenge til han kan kjenne det på utsiden av magen.

 

Lykke til, alene er du i allefall ikke, småen har jo begynt å kommunisere med deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes ikke bra ut :( Dine hormoner gjør ikke st han blir sur på deg. Det er hannes egen feil. Hvis jeg blir sur for noe, så blir ikke kjæresten min sur på meg. Han skjønner at jeg er hormonell, og må bare respektere det. Jeg kjente liv i uke 15/16, så at du har kjennt liv nå er ikke uvanelig. Du bør snakke med han, og forklare hva du syns om situasjonen. Er ikke bra å bli behandlet på den måten. I alle fall ikke nå som vi er i en ekstra følsom periode. Det at han blander inn eksen sin i noe som er deres opplevelse er bare barnslig. Syns ikke det passer inn noen plasser! Som de andre har sakt, så håper jeg du har familie og venner rundt deg, som støtter deg uansett hva du velger å gjøre. Stor klem til deg, og håper alt ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, virker som om mannen din er litt lite forståelsesfull. Ikke ta i mot trusler om at han skal gå i fra deg, hvis du oppfører deg på en måte han ikke liker. Han har valgt deg som kjæreste på godt og vondt, og skal bli far til ditt barn, det forplikter! Og hvis han blir irritert på noe så bagatellmessig som en middag, ja da kan han bare ha det så godt. Prøv å hev deg over sånne kommentarer, og bruk energien din på noe positivt i stedet. Nyt tiden som gravid og kos deg med forberedelsene til den lille kommer. Når mannen din ser hvor spent og glad du er for det store som skal skje smitter det forhåpentligvis over til han også.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle gode tanker fra dere jenter:)

 

for å si det slik så har han ikke fått noe annet enn brød til middag de siste dagene, hehe... gidder ikke "risikere" et slikt utbrudd igjen.. jeg har en helt fantastisk familie og ufattelig gode venner som er der for meg hele tiden, så jeg er veldig heldig der...

 

jeg er helt enig i at det ikke hører hjemme å dra eksen inn i vårt liv, og jeg er nå så møkk lei av å høre om ho at neste gang han nevner ho så skal han faen meg få oppleve hvor jævlig JEG kan være.. men det verste for han er nok å oppleve at jeg er i kjempegodt humør mens han er forbanna, det plager han nok mer enn noe annet... så jeg lar han aldri se meg gråte...

 

har nok bestemt meg for at om han ikke snart tar seg sammen og blir litt voksen, så får han jobbe mot å bli voksen uten meg...

 

er helt fantastisk å kjenne at det faktisk er noen der nede i magen, hehe.. gleder meg til å komme på ultralyden neste onsdag og se hvem det er som sparker meg, hihihi... herregud jenter, vi er virkelig heldige som får kjenne alt dette først:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempe gøy å kjenne liv. Også er det gøy å rope på kjæresten når man kjenner noe, for da gleder han seg kjempe mye til han også kan kjenne noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...