Lovemychild Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Vi har en nydelig Mopse gutt på 4 mnd. Hver morgen da vi kommer inn til han eller kommer hjem fra jobb, så er han jo kjempeglad og "spreller" rundt.'Men,han styrter alltid ut i gangen og henter en sko og kommer løpende inn igjen..... hvorfor gjør han det? han skal ikke leke eller noe, bare løper ut,henter en eller annen sko, full spurt inn i stua igjen og legger den et eller annet sted.' Egentlig så er det bare søtt og morsomt å se på, men lurer på om det har noen "hensikt", skal han "bevise" noe eller noe sånt ?? Er det forresten andre her inne med Mops?? De er sååååå søte
BabyBlue Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Har ikke mops men hadde en golden retriver som gjorde dette hver gang vi kom hjem, og hver gang vi fikk besøk. De gjør det nok bare fordi de er veldig glade...kom til ei venninne i går hvor hennes hund også gjorde det Er nok noe med at de ser at vi tar på og av sko etterhvert som vi kommer og går... )
Lovemychild Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2009 Takk for svar Valper er noen herlige, små vesner
It's all about me Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Nei det ligger noe mer i det, klarer bare ikke å huske hva i farten. Er noen år siden jeg har hatt hund.
Lovemychild Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2009 Nå ble jeg nyskjerrig....... *google* (hvis ingen andre vet???)
Jenny-penny Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 åh... vi var barnevakt for verdens nydeligste lille mopse-valp for noen uker siden. Ønsker oss veldig en! Tørr jeg spørre deg hva dere ga for den?(bare send pm om du ikke vil skrive det her:) Vell, venner meg misunnelig ut av innlegget siden jeg bare drømmer om valp og derfor gikk inn på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå