Gå til innhold

Kan en ta med seg 3 barn til syden uten problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at de fleste steder er tilrettelagt for 2 barn?

Vi har snakket om å dra på ferie sammen med foreldrene mine neste år. De drar alltid til en bestemt plass samme år. Da vet de akkurat hva de får, og at ferien blir vellykket.

Men nå er jeg gravid med termin i mars/april.

Er det sannsynlig at en kan dra med 3 barn, eller er de fleste steder kun for par med to barn fortsatt?

Barna blir da 3-4-5mnd, 2,5år og 10år.

Er for tidlig å spørre foreldrene mine enda! Men lurer på om vi kanskje må snu ferietankene til neste år litt om graviditeten her skulle gå bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida, ikke noe problem.

vi har fått tak i bungalow, alt på en flate mao, og vi er 2 barn og 3 voksne som reiser, er 2 soverom da.

Jeg hadde ikke vært betenkt, for den største av deres er jo stor, og dere blir jo mange voksne til å passe på.

Skrevet

Vi har reist masse sammen med våre 3 barn...ikke noe problem ;-)

Skrevet

Vil ikke tro det skulle være noe problem. Men drar de alltid samme sted er det jo bare å sjekke allerede nå.

Skrevet

Takk.

Regner med at de har full kontroll med hvor mange barn en kan ha med seg på rommet på det hotellet. De har jo vært der mange ganger, også sammen med eldste vår og andre barnebarn. Da har de blitt kjent med flere norske familier.

Men jeg er jo så kort i gang med 3.mann at vi drøyer det enda en stund med å spørre dem ;)

Er bare litt ok å ha i bakhodet hva som er vanlig. At rommene har plass til 2 eller 3 barn. (Vet at de rommene de har hatt bare har hatt 1 soverom)

Skrevet

Babyen kan jo ligge i bagvognen og da holder det med fire sengeplasser. Og leiligheter med to soverom er helt normalt.

Skrevet

så dette blir nok ikke noe problem. Vi reiser alltid med 3 barn. Nå som alle er over 3, er det jo litt dyrere, men aldri noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...