polkagrisen:) Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg skal flytte fra samboeren nå, og har fått meg ny leilighet. Jeg trenger 21 000 i depositumspenger ganske fort, og jeg har ingen familie jeg kan låne av.. Er ganske ung (21 år) så det er ganske støvete i sparegrisen for å si det sånn! Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre?
ny vestfold Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 kom deg ned på sosialkontoret der får du støtte til møbler ol du trenger og du får hjelp til depositum,du får ikke penger til depositum men garanti..
polkagrisen:) Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 glemte å skrive det, huseieren tar ikke sånn sosialgaranti :/
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 forbrukslån i banken? ikke noe ideel løsning, men dersom det er eneste måten så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå