Gå til innhold

kan noen hjelpe?? pliiis :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte fra samboeren nå, og har fått meg ny leilighet.

Jeg trenger 21 000 i depositumspenger ganske fort, og jeg har ingen familie jeg kan låne av..

Er ganske ung (21 år) så det er ganske støvete i sparegrisen for å si det sånn! :P

Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom deg ned på sosialkontoret der får du støtte til møbler ol du trenger og du får hjelp til depositum,du får ikke penger til depositum men garanti..

Skrevet

glemte å skrive det, huseieren tar ikke sånn sosialgaranti :/

Skrevet

forbrukslån i banken? ikke noe ideel løsning, men dersom det er eneste måten så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...