Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i Tyskland og kjøpt et recaro start sete(det skal passe fra 3-12 år), riktig fancy med høytalere og greier i fjor(mens jeg var gravid) til en veldig rimlig penge.. Og idag fikk vi ett helt nytt 09 be safe izi sete, knallfint rett og slett, og dette kan brukes til 18kg. Saken er da at vi ikke blir enige hva vi skal gjøre.. Jeg mener at vi burde selge recaroen og at det sikkert er utdatert til lille kan bruke det, og at det ikke er noe vits i at det står på loftet i 3,5år før det blir brukt, kan jo reise til Tyskland å kjøpe nytt om noen år , når det nærmer seg?.. Sambo mener at vi selvføøølgelig skal ta vare på det siden vi allerede har kjøpt det.. Men hvor lenge sitter de små i barnesete da? Husker før at man hoppa over på sånn ei pute? Er kansje ikke det man gjør lenger..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selg setet, for om 3-4 år kan det være andre krav til seter enn hva det er akkurat nå. Så få penger for det mens dere har mulighet ;)

Skrevet

Barna skal sitte lenge på sånn pute med rygg, husker ikke helt hvor lenge, men til der er 8-10 år eller noe sånnt?

Skrevet

Ok, da hadde jeg rett,alltid godt å få en bekreftelse på det:) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...