Bringebærmamma 160611 Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Tidligere i dag fikk jeg akutt smerter i bryst og hals. I starten føltes det som jeg hadde svelget en altfor stor brødbit. Bortsett fra at jeg ikke hadde spist på noen timer ............... Smertene ble inntense, det føltes som halsen var trang, det var fysisk vondt å puste i brystet, og jeg fikk litt kvalmefølelse og måtte svelge ofte for pga av økt spyttproduksjon. Smerten varte en stund, med litt variabel intensitet. Noen som har opplevd lignende? Enten gravid eller ikke gravid? Det var ganske ekkelt
Mogop fikk augustgutt Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 For meg så høres dette ut som magesyre. Kan være veldig ubehagelig, men helt ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå