Gå til innhold

Smerter i bryst og hals


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i dag fikk jeg akutt smerter i bryst og hals. I starten føltes det som jeg hadde svelget en altfor stor brødbit. Bortsett fra at jeg ikke hadde spist på noen timer ...............

 

Smertene ble inntense, det føltes som halsen var trang, det var fysisk vondt å puste i brystet, og jeg fikk litt kvalmefølelse og måtte svelge ofte for pga av økt spyttproduksjon.

 

Smerten varte en stund, med litt variabel intensitet.

 

Noen som har opplevd lignende? Enten gravid eller ikke gravid?

 

Det var ganske ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som halsbrann.

Skrevet

Jeg var ikke klar over at halsbrann kunne være så smertefult. I tidligere svangerskap har jeg vart plaget med (veldig) lett halsbrann, den kunne kontroleres med et glass melk.

 

Faktisk så hadde jeg i forkant av "anfallet" i dag en lett tendens til svie i halsen/halsbrann slik jeg har hatt i tidligere graviditeter.

 

Men, om det var halsbrann så er det jo ikke farlig. Ble litt bekymret for det var virkelig vondt og ekkelt.

Skrevet

Sist jeg var gravid hadde jeg slik halsbrann at ikke fikk sove uten å sitte rett opp i sengen. Kan være kjempevondt ja.:(Du får prøve å bruke flytende gaviscon hvis det ikke gir seg.

(Man kan få store skader i spiserøret eller betennelse etterhvert og da tar det lang tid å bli bra. )

Håper du slipper å bli plaget med dette videre. Lykke til:)

 

Og ja, det kan hjelpe å tygge mandler.

 

 

 

Skrevet

Takk.

 

Skal kjøpe mandler i morgen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...