Tøvsjura Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 6 måneder siden 2. fødsel og jeg kjenner likevel at det nærmest skriker i eggstokkene etter å bli gravid igjen. Er fremdeles student og går ut i arbeid over nyttår, så jeg vet jo at det ikke passer med en graviditet enda, likevel lengter jeg etter å kjenne liv og røre i magen, se magen vokse igjen og oppleve (utrolig nok) en fødsel igjen. Vi er begge enige om 3-4 barn, og vi vil ha de tett, altså ikke mer enn 3 år mellom hvert barn. Økonomisk passer det ikke med en ny graviditet før jeg har kommet meg i arbeid over nyåret slik at jeg har mulighet til betalt mammaperm. Tror nok mye av grunnen ligger i at det er så mange rundt meg som er gravide, jeg har jo tross alt en baby på 6 måneder, men .... Flere som har det slik? Blir jo nesten en smule sprø av det
It's all about me Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Minstejenta er 11 mnd, men har allerede vært prøvere på nummer 3 et par mnd nå. Skal begynne på skole i september så såsett passer det dårlig med barn nå. Men vi vil ha de tett og blir ikke yngre, så dette kommer først. Resten tar vi som det kommer.
Tøvsjura Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 Godt det er flere som meg da Vi har ingen planer om å bli gravid med nr 3 riktig enda, men kjenner det verker i eggstokkene. Vil ha nr 3 litt tettere på nr 2 (mellom nr 1 og nr 2 er det 2,5 år) så tenker å kanskje prøve på nr 3 over nyttår.
It's all about me Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Hmmm, ja gleder meg til å gravid igjen, det er så koselig. Hadde aldri klart å gi meg etter andremann.
Tøvsjura Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2009 Sant det, er noe spesielt med å gå gravid :-) Gleder meg til nestegang :-)
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Ja, jeg gleder meg til å bli gravid med tredje.Men venter litt. Hadde i utgangspunktet termin i februar på nr 3, men mistet:( Den var ikke planlagt, men ønsket.
♥tre små hjerter♥ Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 hehehehe;)kjenner meg igjen..er sånn selv,og jeg fødte i mai i år;)blir en nummer tre her også,men jeg skal gå tre år på sykepleien først..uff blir lenge å vente..men får kose meg med dem to jeg har,og glede meg over at jeg forhåpentligvis har en graviditet i vente om noen år;)
Tøvsjura Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2009 Fornøyd_2barnsmamma: Så leit å høre at du mistet Har aldri opplevd sa eller ma så kan ikke tenke meg hvor vondt det egentlig er å miste et barn, håper det går bedre neste gang :-)))
Tøvsjura Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2009 Mamman til Sofie: godt å høre at jeg ikke er den eneste ;-) Jeg fødte mitt andre barn i januar og føler meg mer enn klar for en ny graviditet, likevel er det dette med studiesituasjon som hindrer ønsket i å gå i oppfyllelse, får se om jeg klarer å vente til nyåret før vi setter i gang med nr 3 ;-)
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 20. juli 2009 #12 Skrevet 20. juli 2009 takk for det. Jeg har aldri opplevd en SA før nå, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå