Dina1 Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Hei, Sist kasta eg meg ikke med BIM treffan og angra veldig i etterkant. No e eg gravid igjen å har veldig løst å treffe nån som åsså e gravid:) Har ikke funne nån treff, men e det nån her som kunne tenkt seg eller som e med å arrangere dem hvis det allerede finnes? Snakkes - -
Gjest eelis+guttespire Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Det hadde vært veldig gøy med treff ja :-)
Marsmammaen:) Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Jeg er med =) Men da må vi "hive oss rundt" så jeg får vært med på noen treff, har åtte uker til termin jeg. Har insett at ukene går veldig raskt unna, syntes jo nettopp jeg ble gravid... hihi...
Dina1 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 Hehe, kor langt e dåkker andre på vei da? Eg e væl bare i underkant av 3 mnd på vei, men tia går jo så fort... Men vet du ,høstbaby, som har vært her lengst om det finnes nån BiM treff for tia da, eller om vi ska starte opp? Hadde vært veldig koselig!
Marsmammaen:) Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Som jeg har forstått det så planlegges de på FB (noe som jeg ikke har) så jeg vet ikke... Vet der er mange storgravide som bruker å møtes på Grunder (også de som har fått baby), men når vet jeg ikke. Har bare hørt rykter Skal til jordmor på kontroll nå i beg av august, så kan høre med henne om hun vet no. Hadde jo abolutt vært en fordel å bli kjent med andre gravide, og sånner som meg (litt stressa småredd førstegangs ). Litt greit å ha noen "å leke sammens med" når man har fått baby og er i permisjon. Blir nok kjedeli å gå alene, eller kun sammens med det ene andre mennesket man kjenner som har fått smått i åtte - ti mnd. Om der er noen av dere Tromsøjenter som skal til jordmor før meg, spør henne. Hun må da ha hørt noe om treff =) Kjenn faktisk jeg begynn å bli litt klar for å diskutere onter og sånt med andre gravide, in real life =)
Stilars Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Helt enig høstbaby på vei!!veldig hyggelig med noen andre i samme situasjon Jeg har termin 31 august. så treff i nærmeste fremtid hadde vært veldig hyggelig
Marsmammaen:) Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Helt egentlig skulle vi bare satt en dato, klokkeslett og sted for møte. Så kan alle som vil komme=) Vet det har vært diskutert treff før her inne, men ingenting har skjedd videre...
Brugda Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Kanskje jeg også hiver meg med, var ikke på treff forrige graviditet..
Marsmammaen:) Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Jo fler jo bedre=) Nå må vi bare bestemme oss for en dag, og en plass=)
Gjest eelis+guttespire Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Jeg stemmer for Gründer! Vi må jo nesten ha oss en Frozen, eller hva? ;-))
Dina1 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2009 Følte meg no plutselig litt gammel her, hehe:)
Dina1 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2009 prøver å holde innlegget oppe litt, slik at vi får avtalt evt treff.... Grunder er vel også brukt til dette tidligere, så det fungerer vel bra der? Funderer litt på om man skal vente litt til folk er hjemme fra ferie, eller er dere klare for å bare ha et treff snart?
Brugda Skrevet 27. juli 2009 #14 Skrevet 27. juli 2009 For meg passer det best når lille er begynt i bhg igjen, er alene med hn når kjæresten er på jobb (på sjøen). Så kanskje uti august en gang? Hvor gamle er dere andre forresten? Jeg er 24:)
Marsmammaen:) Skrevet 28. juli 2009 #15 Skrevet 28. juli 2009 Jeg er med uansett når det skjer jeg=) Har ferie og er ikke langt unna Jeg er 25 år, men blir 26 nå den 1 august!!! Da blir det kake og brus bursdag=) Hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå