Gå til innhold

Trenger litt tips og råd.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart smårar :(. Har ei snuppe på 9 mnd som nekter plent å spise om dagen. Er ikke store flisa fra før, så er jo litt ille når ikke hun vil spise på flere dager. Det er veldig minimalt av hva jeg får i ho. Andre har også prøvd med samme resultat. Hun bare spytter ut. Vet ikke om d kan være noe tenner på gang. Hun har ingen enda. Litt løs i magen, men bæsjer ikke mer enn kanskje 2 ganger om dagen. Er ingenting som faller i smak, har prøvd d meste. Kun litt bringebær synes hun var godt. Fikk ikke i henne mat til kvelden, kun 70 ml melk, middag en halv potet, noen skjeer grøt til frokost og litt melk ellers ingenting. Slik har d vært i 3 dager nå. Er litt sutrete, pleier å være kjempeblid.

 

Er det noen som har tips til noe jeg kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å la henne spise selv? Prøv med fingermat. Brødmat, bananer, avocado og evt. annen frukt.

Det er mange som erfarer at det hjelper å la de små spise selv.

 

Du kan lese om temaet, det heter baby led wearing, eller blw.

Jeg vet at tettinntil.no har et eget forum om temaet, men det kan kun leses av medlemmer.

Det finnes sikkert andre forum også.

 

 

Skrevet

Ja, har prøvd men stort sett sitter hun og moser det i hendene, men jeg får fortsette å prøve. Se om jeg finner noe hun virkelig liker.

 

Takk for svar, skal lese om det jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...