Gå til innhold

tattoos jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatovert navnet til barna eller sin kjære på kroppen ett eller annet sted? i såfall hvor? og med hvilke bokstaver/skrift?

Jeg tenkte å ta min kjære sitt navn på kroppen ett sted. .:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg skal ta tatovering av sønnen min sitt navn på armen, vet ikke helt hvor enda men :)

Skrevet

oki . . blir sikkert bra :):) jeg tenker å ha det på innsiden av håndleddet, eller rett under buksekanten på rumpen . . :)

Skrevet

Jeg har tatt en kjempefin tattoo bak på det ene skulderbladet,med Emma sitt navn og fødsels dato :) Og en stjerne ved siden av navnet. Ble kjempefin!! :) Hun er kjempestolt av den hehe

Skrevet

hvor gammel er hun da? :):)

Jeg tenkte å ha noen små stjerner under eller ved siden av navnet hans, siden han har noen stjerner på seg, tenkte å ha akkurat de samme, bare i miniatyr liksom :D

Skrevet

Hun er 6 år :) jeg kan legge ut ett bilde av den på profilen min,bare se vekk ifra at jeg holder en øl i hånden akkurat da hehe :P

Skrevet

SÅnn,da fikk jeg lagt det ut :) Og fikk fjerna ølen hehehehe :P

Skrevet

Har et par stykker,- men mannen er helt mot..det jeg kunne ha tentk meg er navnet til ungene som følger trusekanten i benskjæringene..Om det er forståelige..At ene navnet peker ned mot "åpningen" på skrå fra vensstre hofte og det andre navnet motsatt side..Fornavnet deres og fødselsdato under..Velidg smått,- og alltid skjult under trusen...... Ville vært et "Minne" om deres tid da de lå bak tatoveringene,- "classy", skjult, og merket for livet :o)

Mannens navn ville jeg aldri i livet satt noe sted..Av den enkle grunnat jeg tror det villbragt ulykke med seg og det ville blitt slutt...vanskelig å finne ny mann med samm navn:o) Tror nok vi holder sammen for evig,- men dette med å tatovere navn bærer ikke noe godt med seg...Tror jeg (litt overtroisk kanskje) Ungenes navn er noe helt annet..De er jo mine samme hva som måtte skje frem i tid :o)

Skrevet

Jeg har tattovert navnet på jenta vår nedover ribbena/"sideflesket", strekker seg fra kanten av toppen/bh'n og ned til bukselinningen. Har sorte, gotiske bokstaver som er plassert under hverandre(nedover på rekke) og hver av bokstavene er rundt 3 cm lange.(5 bokstaver) Er kjempefornøyd med plasseringa!

Bokstavene ser slik ut:

http://www.spot98.net/1samples2/1-GOTHIC-UPCASE-100.gif

Skrevet

Jeg har min sønns initialer på innsiden av håndleddet... Løkkeskrift..

Er veldig fornøyd selv.. :-)

Skrevet

Hei Emma og Adrian:

Først,så søte unger du har...:-)

Å den tatoveringen var superfin....den likte jeg kjempegodt :-)

Skrevet

Å,tusen takk ! :D

Var på en sånn tattoo messe her i stavanger,så var det e skotte som tok den på meg :) Mens han holdt på å tattoere,så spør han:"jeg lager ei stjerne og jeg,er det greit?" Jada sa jeg bare med litt angst i stemmen hehe,men det ble knallbra! :D så den er jeg veldig fornøyd med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...