Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Noen som har tatovert navnet til barna eller sin kjære på kroppen ett eller annet sted? i såfall hvor? og med hvilke bokstaver/skrift? Jeg tenkte å ta min kjære sitt navn på kroppen ett sted. .
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Eg skal ta tatovering av sønnen min sitt navn på armen, vet ikke helt hvor enda men
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 oki . . blir sikkert bra :) jeg tenker å ha det på innsiden av håndleddet, eller rett under buksekanten på rumpen . .
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har tatt en kjempefin tattoo bak på det ene skulderbladet,med Emma sitt navn og fødsels dato Og en stjerne ved siden av navnet. Ble kjempefin!! Hun er kjempestolt av den hehe
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 hvor gammel er hun da? :) Jeg tenkte å ha noen små stjerner under eller ved siden av navnet hans, siden han har noen stjerner på seg, tenkte å ha akkurat de samme, bare i miniatyr liksom
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Hun er 6 år jeg kan legge ut ett bilde av den på profilen min,bare se vekk ifra at jeg holder en øl i hånden akkurat da hehe
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 SÅnn,da fikk jeg lagt det ut Og fikk fjerna ølen hehehehe
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Har et par stykker,- men mannen er helt mot..det jeg kunne ha tentk meg er navnet til ungene som følger trusekanten i benskjæringene..Om det er forståelige..At ene navnet peker ned mot "åpningen" på skrå fra vensstre hofte og det andre navnet motsatt side..Fornavnet deres og fødselsdato under..Velidg smått,- og alltid skjult under trusen...... Ville vært et "Minne" om deres tid da de lå bak tatoveringene,- "classy", skjult, og merket for livet ) Mannens navn ville jeg aldri i livet satt noe sted..Av den enkle grunnat jeg tror det villbragt ulykke med seg og det ville blitt slutt...vanskelig å finne ny mann med samm navn:o) Tror nok vi holder sammen for evig,- men dette med å tatovere navn bærer ikke noe godt med seg...Tror jeg (litt overtroisk kanskje) Ungenes navn er noe helt annet..De er jo mine samme hva som måtte skje frem i tid )
The Bad Gal Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har tattovert navnet på jenta vår nedover ribbena/"sideflesket", strekker seg fra kanten av toppen/bh'n og ned til bukselinningen. Har sorte, gotiske bokstaver som er plassert under hverandre(nedover på rekke) og hver av bokstavene er rundt 3 cm lange.(5 bokstaver) Er kjempefornøyd med plasseringa! Bokstavene ser slik ut: http://www.spot98.net/1samples2/1-GOTHIC-UPCASE-100.gif
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har min sønns initialer på innsiden av håndleddet... Løkkeskrift.. Er veldig fornøyd selv.. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Hei Emma og Adrian: Først,så søte unger du har...:-) Å den tatoveringen var superfin....den likte jeg kjempegodt :-)
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #13 Skrevet 22. juli 2009 Å,tusen takk ! Var på en sånn tattoo messe her i stavanger,så var det e skotte som tok den på meg Mens han holdt på å tattoere,så spør han:"jeg lager ei stjerne og jeg,er det greit?" Jada sa jeg bare med litt angst i stemmen hehe,men det ble knallbra! så den er jeg veldig fornøyd med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå