Gjest Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Han var på lekeplassen når det kom en søt jente på ca 1,5 år stabbende bort til ham. Han ser litt på henne, rekker fram hånden, legger hode på skakket, og tar hennes mens han klart og tydelig sier "Hei, baby!" og blunker med øynene i beste sjekkestil. Jenta smilte høflig tilbake og både vi og moren til jenta holdt på å knekke sammen av latter. Vesle sjamøren vår ;-)
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Hehehe! Så skjønt! Min gutt er akkurat maken. Sitter i vogna og flørter med tilfeldige folk på bussen, tar ut smokken og gir dem verdens mest sjarmerende sjekkeblikk og DET gliset. Hehe. Og så skal han si HEIII til alle. Blir jo rent flau, jeg. Hadde jeg vært singel hadde han lett skaffet type til meg for å si det sånn, kommer fort i snakk med folk.
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Hehe.. De er søte! Samme med vår minste (2 åringen). Han er ekstremt utadvendt og snakker med alt og alle og gjør seg til så det holder. I tillegg snakker han kronisk omtrent. Snakker han ikke så enten sover han, bæsjer, liker maten han har fått eller gjør noe han vet han ikke har lov til. Utover det går munntøyet dagen lang, både til oss og enhver annen som måtte gidde å høre på ham, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå