guttebaby2010 Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Hei jenter Er nå inne i uke 13 og begynner virkelig å glede meg til å bli mamma.. Er ikke den som er mest aktiv her inne, men prøver da å kikke litt innimellom selv om jeg ikke har skrevet noe.. Var på UL uke 9 og alt sto bra til med gullet mitt, h*n sprella og koste seg, hjertet banket og alt var bra.. Jeg har (bank i bordet) nesten ikke hatt noen plager hittil, vært masse sliten/trøtt og hatt ømme bryster, men ikke no mer enn det.. Nesten så jeg noen ganger ikke helt tror på at jeg er gravid, men når jeg ser på bilder av magen så ser jeg jo at jeg har blitt større (selv om jeg ikke har sånn perfekt babykul som andre pga litt ekstra vekt rundt magen).. Så nå er det bare å vente til ultralyd den 1. september for å se om det blir en liten prinsesse eller en liten prins, begge deler like ønsket <3 Klemmer fra meg..
Tweak Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Velkommen inn hit! Jeg er i starten av 2 tri selv og det er nesten litt absurd å lese her inne; det strekker seg jo over så lang tid og så mange forandringer! Har så vidt begynt å kjenne liv og fått antydning til litt mage mens andre her inne snakker om kynnere og ankomst av strekkmerker. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå